W porównaniu z samochodem poprzedniej generacji najnowszy Swift ma lepsze właściwości jezdne. To skutek nie tylko jego niższej masy (poniżej 1000 kg, m.in. dzięki zastosowaniu nowego silnika Z12E z ISG), ale też poprawienia przyczepności (mniejsze przechyły podczas pokonywania zakrętów) oraz bardziej bezpośredniej reakcji na ruch kierownicą. W aucie zmiany objęły też przednie i tylne zawieszenie. Z przodu zwiększono średnicę drążka stabilizatora (w celu zwiększenia stopnia napięcia sprężyn) oraz średnicę przegubów. Dodatkowo w punktach mocowania stabilizatora użyto Teflonu (*), żeby zmniejszyć tarcie i zarazem zwiększyć odporność nadwozia na przechyły. Wprowadzone zmiany wpłynęły na poprawę wyczucia kierownicy i zachowanie samochodu podczas pokonywania zakrętów, co przełożyło się na lepszą stabilność w czasie jazdy. Zwiększono także skok zawieszenia, w celu poprawy wybierania nierówności.
*Teflon to zarejestrowany znak towarowy The Chemours Company
Teoretycznie za śmieci płacimy wszyscy, co jednak nie zmienia faktu, że odpady wciąż w Polsce nie trafiają dokąd powinny, a więc na wysypiska.
Dowiedz się więcejDo 30 czerwca obowiązuje właśnie ogłoszona wyprzedażowa oferta na samochody S-Cross Hybrid (AGS) – fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu dostępne są od 103 900 zł, a więc są tańsze nawet o 27 tysięcy złotych!
Dowiedz się więcejDrugiego czerwca w motocyklowych ASO Suzuki w Polsce rozpoczyna się tegoroczna edycja akcji serwisowej, którą doskonale znają właściciele pojazdów marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejJak co roku nadchodzi czas kolejnej tzw. wakacyjnej akcji „Lato w Suzuki 2025”.
Dowiedz się więcej