
Suzuki S-Cross trzeciej generacji
Historia tego modelu zaczęła się w marcu 2006 roku na Salonie Samochodowym w Genewie, gdzie zadebiutował subkompaktowy crossover SX-4 (nazwa jest skrótem od Sports X-over 4 seasons).
Samochód zaprojektowało włoskie studio Italdesign Giugiaro, a produkcję uruchomiono na Węgrzech w fabryce Magyar Suzuki w Esztergom, będącej filią Suzuki Motor Corporation.
Pierwsza generacja Suzuki SX-4 była oferowana w dwóch wersjach nadwozia: hatchback (dostępny też z napędem na cztery koła) oraz sedan. SX-4 był sprzedawany na niektórych europejskich rynkach jako Fiat Sedici.
We wrześniu 2012 roku na Salonie Samochodowym w Paryżu zaprezentowano koncepcyjny model Suzuki S-Cross. Pół roku później, w marcu 2013 roku na Salonie Samochodowym w Genewie zadebiutował model Suzuki SX4 S-Cross-następca dotychczas oferowanego SX-4.
Trzy lat po debiucie, we wrześniu 2016 roku Suzuki zaprezentowało zmodernizowaną wersję SX4 S-Crossa. Model ten, podobnie jak jego poprzednik, był produkowany na Węgrzech w fabryce Magyar Suzuki.
25 listopada 2021 roku zaprezentowano najnowszą generację Suzuki SX4 S-Cross, którą nazwano Suzuki S-Cross.
Samochód bazujący na sprawdzonych rozwiązaniach poprzedniego modelu, został wyposażony w elementy z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy najnowszej generacji, a zaprojektowana od podstaw karoseria podkreśla nowoczesny charakter Suzuki S-Cross.
Julia Szeremeta, Aneta Rygielska i Ela Wójcik w nowej kampanii reklamowej Suzuki SWIFT
„Suzuki SWIFT. Dla każdej Ciebie!” pod takim hasłem wystartowała nowa kampania promująca miejskie Suzuki z nadwoziem hatchback.
Dowiedz się więcejMatsuoka Poznań otwiera nowy salon (Plewiska)
Z radością informujemy o otwarciu nowego salonu i serwisu Suzuki w Plewiskach (zachodnia część Poznania).
Dowiedz się więcejKolejne spotkanie z e VITARĄ - tym razem w Stolicy!
Po polskiej premierze na Poznań Motor Show czas na pierwszy, na razie kameralny i zamknięty, pokaz najnowszego Suzuki e VITARA.
Dowiedz się więcejSuzuki partnerem Giro d’Italia 2025
Suzuki dostarczyło 46 motocykli organizatorom słynnego wyścigu kolarskiego Giro d’Italia, jednego z trzech najważniejszych wyścigów etapowych świata – w tym gronie znajdują się również Tour de France oraz Vuelta a Espana.
Dowiedz się więcej