14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

09.11.2020

Suzuki sponsorem tytularnym Korona Handball Kielce

Suzuki Motor Poland zostaje sponsorem tytularnym Korona Handball Kielce. Świętokrzyskie szczypiornistki otrzymają mocne wsparcie finansowe oraz flotę pojazdów do dyspozycji.

Dowiedz się więcej
21.10.2020

Suzuki Boxing Night III – Polska vs. Chorwacja w Lublinie

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Bokserski zapraszają na kolejną edycję Suzuki Boxing Night. Już w piątek, 23 października 2020 r. w Lublinie odbędzie się mecz pomiędzy reprezentacjami Polski i Chorwacji.

Dowiedz się więcej
05.10.2020

Suzuki wprowadza do silników zaburtowych pierwszy na świecie system oczyszczający wodę z mikroplastiku

Suzuki Motor Corporation opracowało pierwsze na świecie* urządzenie zbierające mikroplastik z wody, które można w łatwy sposób zainstalować w silnikach zaburtowych. Japoński producent uruchamia tym samym inicjatywę Suzuki Clean Ocean Project, która zajmie się kwestią odpadów z tworzyw sztucznych, które trafiają do wody.

Dowiedz się więcej
01.07.2020

Suzuki prezentuje nowe silniki zaburtowe: DF115BG i DF140BG

Nowe silniki zaburtowe jako pierwsze w tym segmencie oferują technologię drive-by-wire, a także szereg nowych funkcji zapewniających wysokie osiągi i wydajność.

Dowiedz się więcej