Najnowoczesniejsze rozwiazania powoduja, ze przenosne silniki zaburtowe Suzuki znajduja sie w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostepnej na rynku. Uznaje sie, ze DF20A, 15A i 9.9B sa pierwszymi na swiecie zaburtowymi silnikami czterosuwowymi w swoich klasach, wyposazonymi w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora. Dzieki skonstruowaniu mniejszych i lzejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wczesniejszych układach) inzynierom Suzuki udało sie zbudowac najlzejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/ 11,0 kW (15 KM). Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjatkowo niskie zuzycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczen w całym zakresie pracy. Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenosnych silników zaburtowych Suzuki znajduja sie cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie - DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.
Model | Śruba | Rozmiar śruby | Zbiornik paliwa | Masa | Manetka | Technologia Lean Burn | Cena brutto |
DF9.9BS | Aluminiowa | 3x9-1/4x9 | 12l | 44kg |
![]() |
11 100 zł | |
DF9.9BL | Aluminiowa | 3x9-1/4x8 | 12l | 45kg |
![]() |
11 350 zł | |
DF9.9BRS | Aluminiowa | 3x9-1/4x9 | 12l | 47kg |
![]() |
13 800 zł | |
DF9.9BRL | Aluminiowa | 3x9-1/4x8 | 12l | 48kg |
![]() |
13 900 zł | |
DF9.9BTL | Aluminiowa | 3x9-1/4x8 | 12l | 49kg |
![]() |
16 000 zł |
Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen przedstawionych modeli . Dlatego też prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji.
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
Lean Burn - system zmniejszający zużycie paliwa
Model | DF9.9B | DF9.9BR | DF9.9BT |
Zalecana wysokość pawęży mm | S : 381 L : 508 |
S : 381 L : 508 |
L : 508 |
Układ rozruchowy | Ręczny | Elektryczny/Ręczny | |
Masa silnika kg*1 | S : 44.0 L : 45.0 |
S : 47.0 L : 48.0 |
L : 54.5 |
Rodzaj silnika | OHC | ||
Układ zasilania | Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora | ||
Liczba cylindrów | 2 | ||
Pojemność skokowa cm3 | 327 | ||
Średnica x skok tłoka mm | 60.4 x 57 | ||
Moc maks. kW (KM) | 7.3 (9.9) | ||
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min |
4,700-5,700 | ||
Sterowanie | Rumpel | Zdalne | Zdalne |
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki | - | ||
Pojemność miski olejowej | 1.0 litr | ||
Układ zapłonowy | Tyrystorowy | ||
Alternator | 12V 6A | 12V 12A | 12V 12A |
Mocowanie silnika | Zawias | ||
Sposób trymowania i odchylania | sterowane ręcznie | ||
Przełożenie | 2.08:1 | ||
Schemat zmiany biegów | F-N-R | ||
Wylot spalin | Przez piastę śruby napędowej | ||
Standardowa śruba napędowa (skok) | 8”1 lub 9”2 | ||
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) | 7”-12” |
DF9.9B | DF9.9BR | DF9.9BTH | DF9.9BT | |
Kolor korpusu - czarny | ||||
Układ Suzuki Lean Burn | ||||
Ogranicznik prędkości obrotowej silnika | ||||
Układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju | ||||
Przepłukiwanie układu chłodzenia | ||||
Pozycja do pływania w płytkiej wodzie | ||||
Powłoka antykorozyjna Suzuki |
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie opcjonalne